Friday 15 July 2016

Review bagi Pemenang Segmen Bloglist Raya

Assalamualaikum semua. Ingat lagi segmen aku Bloglist Raya by Athirah Ismail? Hihi maaf, sekarang baru nak update untuk blog review segmen ni. Aku akan review 5 blog dalam satu entri okeh. So ready? Haha jom!

Review 1


Pemenang pertama ialah SpendaLusuh

Boleh klik pada gambar untuk ke blog owner. Okeh untuk blog SpendaLusuh ni, yang buat aku tertarik adalah pada header dia. Ada quote yang bagi aku memberi maksud tersendiri dan agak funny hihi. Quote yang berbunyi 'Hidup ini ibarat Spenda, semakin Lusuh semakin banyak pengalamannya' :D Blogger SpendaLusuh ni aku tengok sering join banyak segmen dan buat segmen dalam masa yang sama, memberi info yang banyak. So apalagi, pergilah blogwalking blog SpendaLusuh ni ya :)

Review 2


Pemenang kedua ialah Syaidah Seha

Boleh klik pada gambar untuk ke blog owner. Untuk blog ni, ia kepunyaan blogger berumur 25 tahun (pangkat akak pada saya, hai kak syaidah *lambai tangan*) Kak syaidah pun banyak join segmen. Blog kak syaidah simple but nice. Kemas je takdelah serabut kalau orang datang singgah :) Korang pergilah blogwalking blog dia k.

Review 3


Pemenang ketiga ialah Nisha

Boleh klik pada gambar untuk ke blog owner. Wah, nampak tak? Owner blog ni minat betul watak Fang dalam kartun Boboiboy. Ahaha sis ada tengok Boboiboy The Movie, best jugak. Btw, comel nya lahai blog adik nisha ni. Kiut hihi :) Adik nisha ni pun rajin join segmen, jadi blogger yang nak invite adik nisha untuk join segmen bolehlah ke blog dia k. Jom blogwalking ke blog nisha gaiss.

Review 4


Pemenang keempat ialah Fatin Qasif

Boleh klik pada gambar untuk ke blog owner. Blog fatin comel penuh dengan wallpaper love love gitu :) Comel seperti tuannya. Adik fatin bakal menjadi calon PT3 next year so sis doakan adik fatin dapat tempuh PT3 dengan mudah serta mendapat kecemerlangan ya in syaa Allah. Okeh, jom jom blogwalking blog fatin dan support blogger gaiss.

Review 5


Pemenang kelima ialah Cikla

Boleh klik pada gambar untuk ke blog owner. Orait, untuk blogger Cikla ni saya rasa ramai familiar dengan nama dia kan. Cikla ni rajin join segmen blogger-blogger dan rajin juga update entri blog. Follower pun ramai. Kepada yang belum pernah singgah blog Cikla ni, bolehlah singgah sekarang k. Blog Cikla sangat simple dan kemas. Tak banyak guna warna tapi masih tetap kemas. Jom blogwalking blog Cikla :)

Alhamdulillah selesai sudah amanah dan tanggungjawab untuk buat entri blog review ni. Semoga semua happy dan suka dengan review aku. Maaf kalau ada yang buat anda terguris atau terasa hati k. Akhir kata, jom support blogger-blogger semua dan jom ber-blogwalking gaiss :)

5 comments

16 July 2016 at 13:39

thanks for the review ya... jemputlah ke blog SpendaLusuh... :)

17 July 2016 at 14:58

Im going to visit them hehe.

17 July 2016 at 21:19

@Eeiou _ Hihi, okeh visit them k Ee :)

18 July 2016 at 18:51

Cantiknya blog semua! Blog kita entah apa apa jela hahahhaa nangis sendiri.

19 July 2016 at 21:12

Salam. thanks for the review dik ^_^

Post a Comment