Monday 27 June 2016

Flashlight


Assalamualaikum and hi readers.

Okeh, berakhir sudah peperiksaan VIVA aku tadi. Actually aku orang first among kengkawan aku semua. K, memang stress masatu tapi alhamdulillah lalui dengan tabah even gementar sejuk satu badan nak jumpa pemeriksa haih. Rabbi yaassir wala tu'assir banyak kali disebut dalam hati agar dipermudahkan segalanya dan tenangkan hati :) Maka dengan berakhirnya viva aku tadi, tamatlah semester 2 untuk tahun 2 aku. Woah sekejap gila rasa nak jejak kaki dah untuk tahun 3. More and more hard but still cool dan belajar leklok and get result with flying colours k. In syaa Allah. Fighting!

Masa viva, aku masuk je bilik tu nervous gila but try to keep calm je actually. Duduk je terus dia tanya anything yang dia nak such as describe the RT department, workflow, a bit questions on head and neck cancer, immobilizing devices, gamma vs x-rays etc. Fuh, tabah je lah jawab soalan dia. Hopefully lulus dengan cemerlang amalan klinikal aku ni aamiin in syaa Allah. Oh aku dapat tahu student UiTM tengah final eh? Okeh, good luck tak kira sesiapa pun yang tengah exam :) Do the best and achieve the best aamiin. Wish me luck and doakan aku dapat result cemerlang untuk semua exam aku aamiin.

Sebenarnya tajuk entri ni takde kena mengena just masa aku buat entri ni, aku tengah dengar lagu Flashlight by Jessie J hikhik

3 comments

27 June 2016 at 22:42

wahh dah viva.
tahniah ye ^_^

29 June 2016 at 22:42

wish you all the best =D

29 June 2016 at 22:54

@Eeiou _Hihi thank u so much, Ee :)

Post a Comment