Sunday 26 June 2016

Final


Assalamualaikum and hi everyone!

Yup, aku kurang update blog akhir-akhir ni. Why? Sebab sekarang aku tengah FINAL! Huhu. Tapi final aku dah nak sampai penghujung dah. Sebab tu lah dapat aku update blog sekarang. So, dengan blog yang serba baru ni, aku akan cuba untuk selalu update blog ya (macam ada org kesah pulak haha). 

Aku punya final bukan setakat exam atas kertas, yes aku ada exam amali dan juga klinikal. Woah, pengsan aku tapi alhamdulillah aku dah hadapi dengan tabah haha. Esok bersamaan hari Isnin adalah last exam untuk final aku ni. Ia adalah exam viva means that ia adalah exam klinikal aku. Macam mana? Pemeriksa akan tanya apapa je soalan yang dorang nak (berkaitan dengan radioterapi). Lebih kurang macam situasi interview. Jyeah, chaiyok untuk aku! 

Maka dengan berakhirnya exam final aku esok, berakhirlah semester 2 aku untuk tahun 2. K, tahun depan aku dah jadi student tahun 3 pula. Ya Allah, tabahkanlah aku untuk mengharungi hidup sebagai pelajar. Dah tak lama je lagi nak tahun 4 which mean road to baju pink pun tak lama dah. Fighting! Hopefully dapat graduate pada tahun yang sepatutnya in syaa Allah :)

Wish me luck! Doakan aku dapat result cemerlang aamiin.