Saturday 12 March 2016

Segmen TOP BLOGGER 2016 by NURZULFA



Assalamualaikum and hi semua.

Aku bukak blog je tengok ada yang tag join segmen ni. Terima kasih Beeha sebab tag untuk join segmen Nurzulfa :) Tak pasti lah blog ni kemas ke tak, harapnya kemas lah kan hee. Aku suka blog kemas sebab aku taknak bila orang jenguk blog ni nanti dia bertambah stress atau serabut tengok blog yang dah sendiri serabut yang boleh buat dorang lagi serabut k aku pulak yang serabut ni haha. Untuk yang di tag atau tak di tag, jom join segmen ni sebab mana tahu blog korang yang menjadi antara 10 tu kan :) Syarat-syarat dia pun taklah susah so jom join segmen ni k. Boleh klik banner untuk join. *by the way, comel sangat banner tu hihi. aku asyik tak puas pandang je :D

Salah satu kata-kata hikmat yang aku dapat dari lecturer aku adalah "Always shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars" :D So untuk semua students actually untuk semua orang, pegang kata-kata tu. Semoga kita semua peroleh kejayaan yang cemerlang di dunia dan di akhirat dalam semua kebaikan yang kita buat, okay. 

So, blogger yang di tag :

Ok, done tagging. Hope boleh join, yang tak di tag pun boleh join jugak segmen ni :)

5 comments

12 March 2016 at 02:14

terima kasih join.. :) comel je font blog die.. :D

12 March 2016 at 11:24

Zulfa : Sama-sama :) Oh hihi thanks zulfa :D

12 March 2016 at 12:58

Terima kasih tag Yaya Yuki :)
InsyaaAllah nanti yaya join skelai ya :)

12 March 2016 at 13:40

Yaya Yuki : Sama-sama :) Okay, hope join lah yer ^^

18 March 2016 at 01:17

Terima kasih tag yaya. InsyaAllah yaya balas tag okeyh :)

Post a Comment