Sunday 20 March 2016

Meoww



Assalamualaikum and hi everyone.

Sorry for not updating blog quite long. Aku selalu jenguk blog ni tengok apa berlaku just aku tak update any post/entry je. So sekarang aku nak update about one of my interest which is CAT! Yeah, I love cat so much k :) Let's start!

Untuk post kali ni aku nak cerita sikit pasal kucing yang retis sangaaaaat kat Malaysia ni haha. Nak tahu kucing mana satu? Jom teruskan baca post ni. Aku nak letak antara 5 ekor kucing yang popular kat Malaysia ni.

Oh my Jep!


Ok, so first is JEP! Tengok lah dia dalam gambar atas tu semua, comel gilaaaaa XD I kenot lah tengok dia ergh geram. What is so special about this cute cat named Jep? Haha, aku tak pasti tapi aku rasa sebab muka dia. Korang tengok lah muka dia tu. Sepesen je haha, comel kann :'D Nak kata gembira pun tak tahu, nak kata sedih pun tak tahu hihi. Aku kenal si Jep ni dalam facebook. Most of the cat yang aku nak tunjuk ni mostly aku kenal dari facebook. Ada satu grup kucing yang perkenalkan si come ni. Dia ni kalah retis tau hihi. Masuk tv kemain, posing kemain lagi. Oh pliss aku tak tahan tengok dia, rasa nak peluk je. Kalau dapat peluang pegi jumpa dia memang nak jumpa sangat :') Take care dear little Jep hehe.




Ok next is FLUFFY! Tengok si Fluffy tu, comel tahap berapa juta ni haha :D Dia dipanggil Fluffy mungkin sebab bulu dia yang sangaaaaat gebu dan fluffy. Owner dia seorang penunggang motosikal yang mana owner selalu jugak bawak si Fluffy ni jalan naik motosikal. Woah semua mcm tak percaya? Fluffy ni boleh kata dipanggil Fluffy the Rider. Sebab? Sebab dia bonceng motosikal sekali dengan owner dia, mostly duduk kat bahu owner dia. And seriously, bila aku tengok dorang ni, ketar lutut takut si Fluffy ni jatuh ke apa ke huhu. But alhamdulillah sampai sekarang masih okay. Semoga sentiasa okay ya :') Oh, one more thing, si Fluffy ni suka minum air milo ais haha like seriously. K, dia sangat comel dengan cara dia sendiri. Hope dapat jumpa dia satu hari nanti hehe. Fluffy, jadi pembonceng yang berhemah k XD




Next is HAMDAN KARIPULEY! Haha nama dia dah gempak woohoo. K kucing ni selalu kepam balik rumah but yes still comel kuasa sejuta. Tak tahu kenapa dia selalu kepam, maybe main minyak hitam ke kan haha comel je lah si medan ni. Orang selalu panggil nama pendek dia je, Medan huhu. Senang nak panggil kannn. Aku tak boleh cerita panjang sangat since ada beberapa kucing lagi yang aku nak tunjuk :) By the way, love you Medan! Hope dapat jumpa lah kita ya hehe. Takmo kepam lagi k hihi.



K, now is NONAT time! :D Maaf kalau tak dapat cerita panjang ya. Kalau nak tahu update pasal si Nonat ni, bolehlah pegi check fanpage dia kat facebook, search je Nonat Fanpage :) Nonat ni nama pun comel, dia lagi lah comel kan. Dia ada beberapa ekor adik-beradik kalau tak silap haha. Ada nama Puyie dan lain-lain. So boleh check it out fanpage dia k semua. So, this is Nonat! Comel 200% haha XD



Yeay, ABAMBOY! Ni abamboy, dia adalah kucing istimewa. So because of that, dia ni special to everyone especially to owner dia. Semua sayang abam hensem ni. Comel dan hensem, bulu warna lawaa sangat. Nampak bersinar bulu dia kan :) Semoga abamboy dalam keadaan yang baik ya. Nak jumpa abamboy jugak. Hopefully someday k :'D

Done untuk some of the popular kucing kat Malaysia ni. Yang mana tak pernah tahu pasal dorang, boleh lah search untuk kenal dorang ni k. Banyak lagi kucing famous kat Malaysia ni tapi tak dapek nak letak semua huhu. Gambar semua credit to the owner of the picture. Terima kasih sebab sudi baca :) Bye!

Kalau ada idea nak aku post pasal apa, inform eh. Aku cuba untuk post pasal yang korang minta tu :)

4 comments

22 March 2016 at 23:56

hahaha oh my jep! saya pon follow fb dia jugak~ ship dia dengan girlfriend2 dia haha XD yang lain2 tu tak kenal lagi, tapi nanti kami pergi stalk lah :D

26 March 2016 at 21:02

Wow! comel2 nye dorang// i like cat too , muahhh :*

27 March 2016 at 00:17

Yoo : Oh nice, Jep memang famous ni haha. Yeap, boleh stalk dorang semua ni. Semua ada latar belakang sendiri :) Sangat comel dorang ni.

Zulfa : Comel kan huhu. Yeah, #catslover XD

Anonymous
6 February 2022 at 16:19

1xBet korean free spins no deposit【Malaysia】
1xBet is a virtual gambling platform established in 2017. If you're looking for a betting site that offers free 1xbet app spins with the aim of

Post a Comment