Wednesday 9 March 2016

Dua Satu



Assalamualaikum and hello.

Eee, geramnya aku tengok kucing kat atas tu. Plisss jangan comel sangat hmph. Aku yakin semua tergoda dengan kucing tu, ke tak? Haha k yang penting dia comel dah. Aku tak nak bebel haha.

Yeap, harini bersamaan 9 Mac adalah hari lahir aku. K, terima kasih Allah kerana beri peluang aku lahir ke dunia untuk melalui hidup sebagai manusia iaitu khalifah di muka bumi ni. Terima kasih to my mom jugak sebab sakit dia bersalinkan aku supaya aku dapat tengok dunia. Dia cerita kat aku yang memang sakit lahir anak tapi bila seorang ibu tengok anak dia hidup, terus hilang rasa sakit tu. Huhu besar jasa mak ayah kita semua ni. Sayang dan jaga lah dorang sebaik mungkin sementara dorang masih ada ni. K, tetiba rindu nak balik jumpa mak ayah :)

Terima kasih jugak untuk semua yang wish birthday yang doakan aku. Alhamdulillah. Semoga doa baik korang tu dimakbulkan, amiin. Aku belum tua, malam masih muda ececeh perasan betul XD

K meh aku share sikit 5 fakta tentang aku sebab birthday ni haha.

 I'm a cat lover, seriously in love with cats
 Anak sulung dan bongsu dalam keluarga hmm haha
 Tak tahan bila kucing buat muka comel ke mintak makan ke huhu (cair aku)
 Ada bela kucing kat rumah (dulu banyak, skrg tinggal 2 ekor je)
 Suka semua warna tapi paling suka warna hitam, kelabu, turquoise, maroon hihi

Done! Siap 5 fakta pasal aku. Tak tahu lah okay ke tak fakta tu haha :D K bye semua. 

Kalau korang ada idea nak aku post pasal apa, inform aku. In syaa Allah aku cuba post :)

9 comments

10 March 2016 at 03:54

Ooo.. Anak tunggal eh..
Selamat hari jadi... Yg ke?


Jalan2 sini...
Jom baca artikel baru ni..
Jemput join ye..

https://www.ahmadhasif.my/2016/03/nak-20-orang-yang-nak-belajar.html

11 March 2016 at 16:53

Yeap, tunggal haha. Terima kasih :) Tittle tu umur haha. Terima kasih jemput.

12 March 2016 at 00:44

Saya dulu animal lover tp ada phobia sikit skrg so skrg dah bukan animal lover. Tp suka tgk animal lover mcm awak ni ha nampak penyayang sgt tau. :)

12 March 2016 at 01:12

Sya : Oh mesti ada cerita sebalik apa yang buat awak phobia skrg. Hihi thank youuu :)

Anonymous
12 March 2016 at 22:25

Sanah helwah ya ukhti,
Semoga dikurniakan rezeki yang melimpah ruah, umur yang berkat, kesihatan yang berpanjangan, ilmu yang memberi manfaat dan keluarga yang bahagia. Allahumma aamiin..^^

Salam ukhwah,

13 March 2016 at 00:30

Hidayah : Terima kasih ya ukhti :) In syaa Allah, aamiin. Salam ukhwah!

13 March 2016 at 00:58

happy birthday. btw umur kita sama^^

13 March 2016 at 00:58

happy birthday. btw umur kita sama^^

13 March 2016 at 09:58

Vanilla Maple : Thanks dear :) Woah nice then hihi.

Post a Comment