Tuesday 20 June 2017

Finally


Assalamualaikum readers.

Ya, lama gila tak menaip dekat blog. Terima kasih semua yang follow walaupun lama tak update. Sibuk dengan final exam. Final exam semester ni agak hectic fuhh. Segala exam amali, presentation, viva semua huhu and finally its done! Congrats to me yeay :)

Masih memikirkan lagi post apa yang aku nak post haha in syaa Allah cuba aku fikirkan. Kalau korang ada idea nak aku post apa, boleh bagitahu k. Post kali ni agak pendek maaflah. Oh, nak promo sikit lah, bagi yang belum like page FB untuk online shop aku, boleh lah support dengan like lepastu share lah dengan kawan-kawan, sedara-mara korang k. FB page tu aku ada letak kat sebelah sana tu eh. One more thing, kalau ada soalan atau any thoughts nak tanya aku atau nak inform aku anonymously, boleh tanya kat akaun sayat.me aku tu. Pun aku letak kat sidebar sana :)

Terima kasih readers, till we meet again! :)